Reklamationer

Vore dygtige kollegaer arbejder hver dag på at yde vore kunder den bedste service og levere fejlfri kvalitetsprodukter til tiden. Skulle det mod forventning ske, at en leverance er behæftet med fejl bedes du udfylde nedennævnte reklamationsskema og vi vender tilbage inden for 2 arbejdsdage.
Bemærk: For at opretholde reklamationsretten på elementer med mangler, så må elementerne ikke monteres uden en forudgående aftale med vores serviceafdeling.

Vi vil bede dig gennemlæse et sammendrag af vores garantibestemmelser inden du fremsender reklamationsskemaet

Er du privatperson skal din reklamation gå igennem den håndværker, entreprenør eller tømmerhandel, hvor du har købt dine elementer. Håndværkeren er den professionelle part og har det juridiske ansvar over for dig. Vedkommende skal i første omgang vurdere om reklamationen er reklamationsberettiget og efterfølgende kontakte STM Vinduer A/S. I de tilfælde hvor ovenstående ikke er muligt (dødsfald, konkurs, ejerskifte m.m.) er du velkommen til at kontakte os direkte.

Henvisning til kontaktside for private

Klik her for at kontakte os